12. mars 2013

Det snør det snør, tidelibom

Ja, det er det det gjør, tidelibom........
Men å deppe av den grunn gjør jeg ikke. Denne snøen har jeg bestemt skal tære på den gamle snøen og isen :-). Og så hyggelig det er å drømme videre. Halve livet består jo av drømmer?  Jeg kikker fortsatt på plantekjøp og frø. Det vil ingen ende ta :-). Tiltross for at jeg har sendt inn tre bestillinger allerede.
Noen frø er sådd og kastet ut i kulda. Andre er sådd og opptar plassen på snekkerbenken til min kjære. Blir det varme i lufta skal vi så MASSE i solhuset. De flotte bloggene deres på internett bugner av flere plantedrømmer.
Joda liver er ikke så verst :-).

Og rådyra koser seg også. De har vært mye i hagen vår i vinter, men mest har de kost seg med naboens tuja.



3 kommentarer:

  1. Det er rette innstillingen! En må jo bare glede seg over dagene og været som kommer til oss. Det blir jo vår likevel og da kan vi sette alle drømmen ut i livet og hagen:) Så koselig med besøk av rådyr (på vinteren, men ikke om våren når løkene spirer..:) Ha en fin vinterkveld.

    SvarSlett
  2. Javisst skal me drøyme! Og vips så er det VÅR!

    SvarSlett
  3. Jepp! Helt sant. Jeg skal heller ikke deppe for at det er minus 17 her nå - siste krampetrekning på vei til våren. Snart flommer det over av vårblomster og da er den streng vinteren tilgitt:)
    Har du lyst til å bli med å vise frem vårtegn?

    SvarSlett