26. apr. 2017

En nydelig dag og tøffe krigere.....

I dag er det aldeles nydelig vær :-). Etter to dager med snø, er det bar bakke og sola varmer. Kuldegrader i natt, men allerede er det 6 grader i skyggen. Har vært en rask runde rundt i hagen og det som hang med hodet har reist seg og strutter, til og med duftkrossveden har alle blomster i behold.
Været kan være tøft men det er plantene også. De er vel spesialtilpasset :-). Nå kan jeg glede meg over blomster og ikke minst de nye krydder/grønnsakskassene min mann skal sette opp i åsen. Mot gjerdet til naboen blir det kanskje bønner for første gang.  Kanskje jeg får orden på de gamle kassene også. To store graner er fjernet, med røtter og det hele :-). Der blir det en god og lun plass :-).

Har noen forslag til hvilke bønne-typer jeg bør prøve meg på?

Ha en riktig fin dag!








2 kommentarer:

  1. Hei Anne

    Her skal vi lige have et par haglbyger så bliver det også en dejlig dag her - lover de:)
    Det er ellers nogle store graner, godt du fik dem væk før de blev endnu større!

    Ha en dejlig onsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja granene skygget mye for resten av hagen, så godt å få dem bort. Ha en riktig fin og solrik onsdag!

      Slett